|
Tweet |
Meteorolojik verilere göre deniz suyu sıcaklığı 30 derece olarak ölçüldü. Yüksek nemin etkisiyle vücut ısısının dengesini korumakta zorlanan vatandaşlar, günün en sıcak saatlerinde dışarı çıkmaktan kaçındı. Kent merkezindeki cadde ve sokakların büyük bölümü boş kalırken, dışarıda bulunanlar gölgelik alanlara yöneldi.
Serinlemek isteyenlerin tercihi ise Konyaaltı Sahili oldu. Plajda yoğunluk yaşanırken, bazı vatandaşlar denize girmeyi tercih ederken, kimileri şemsiye altında vakit geçirdi. Aileler çocuklarıyla birlikte denizde zaman geçirdi.
Uzmanlar, özellikle kronik rahatsızlığı olanlar ve yaşlılar için günün en sıcak saatlerinde dışarı çıkılmaması ve bol su tüketilmesi uyarısında bulunuyor.